04 жовтня 2024

Розширено коло посад, робота на яких дає право на надбавки за вислугу років у медицині.

 




❗02 жовтня 2024 року набула чинності постанова КМУ №1108 від 26.09.2024, якою внесені зміни до Порядку виплати надбавки за вислугу років медичним, фармацевтичним працівникам і фахівцям з реабілітації державних та комунальних закладів охорони здоров'я, затвердженого постановою КМУ №1418 від 29.12.2009 (далі – Порядок №1418). 

✅Зокрема, відповідно до викладеного у новій редакції пункту 3 Порядку № 1418: надбавка за вислугу років виплачується керівникам закладів охорони здоров'я, їх заступникам з числа лікарів, заступникам головного лікаря з медсестринства, керівникам структурних підрозділів з числа лікарів, головним медичним сестрам (головним медичним братам), лікарям усіх спеціальностей, професіоналам у галузі охорони здоров'я у закладах охорони здоров'я, професіоналам з вищою немедичною освітою у сфері охорони здоров'я, керівникам фармацевтичних (аптечних) закладів, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів з числа фармацевтів і асистентів фармацевтів, фармацевтам усіх спеціальностей, фахівцям з числа працівників сфери охорони здоров'я з освітнім (освітньо-професійним) ступенем фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), бакалавра, зокрема з немедичною освітою, магістрам з медсестринства. 

❗❗❗Таким чином, перелік посад, робота на яких дає право на надбавку за вислугу років, доповнено, зокрема, професіоналами та фахівцями у сфері реабілітації (ерготерапевт, протезист-ортезист, терапевт мови і мовлення, фізичний терапевт, асистент фізичного терапевта, асистента ерготерапевта тощо), трансплант-координатор та інші працівники, що відносяться до групи «професіонали у галузі охорони здоров’я», а також фахівців, які працюють у сфері охорони здоров’я. 

🚨Для з’ясування питання про віднесення тієї чи іншої посади до відповідної професійної групи з метою правильного застосування Порядку №1418, потрібно керуватися відповідними переліками посад, затвердженими наказом МОЗ України №385 від 28.10.2002 та Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників випуск 78 «Охорона здоров’я», затвердженого наказом МОЗ України №117 від 29.03.2002.

Немає коментарів:

Дописати коментар