19 лютого 2018

Оновлено методичні рекомендації з питань перетворення ЗОЗ у комунальні некомерційні підприємства

МОЗ України оновило Методичні рекомендації з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства.
Перетворення закладів охорони здоров'я  з бюджетних установ на комунальні некомерційні підприємства є обов’язковою умовою їхнього приєднання до реформи, адже лише в статусі КНП заклади охорони здоров’я зможуть укласти договори з Національною службою здоров’я України та отримувати пряме фінансування за надані послуги з Державного бюджету.
Оновлені методичні рекомендації мають допомогти органам місцевого самоврядування, керівникам місцевих органів управління охорони здоров’я та закладів охорони здоров’я, а також депутатам місцевих рад, відповідальним за підготовку та прийняття рішень щодо зміни господарсько-правового статусу комунальних закладів охорони здоров’я шляхом їх реорганізації (перетворення) з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства в межах чинного законодавства України. Оновлені методичні рекомендації враховують закони про автономізацію закладів охорони здоров’я та про державні фінансові гарантії  медичного обслуговування населення.
Оновлені рекомендації підготовлено за підтримки проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії», компонент підтримки медичної реформи.



Немає коментарів:

Дописати коментар