Законом України «Про державний
бюджет України на 2016 рік» від 25.12.2015 № 928-VIII встановлені наступні основні
соціально-економічні показники:
У 2016 році прожитковий мінімум
на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з
1 січня 2016 року - 1330 гривень,
з 1 травня - 1399 гривень,
з 1 грудня - 1496 гривень,
Для основних соціальних і
демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня
2016 року - 1167 гривень, з 1 травня - 1228 гривень, з 1 грудня
- 1313 гривень;
дітей віком від 6 до 18 років:
з 1 січня 2016 року - 1455 гривень, з
1 травня - 1531 гривня, з
1 грудня - 1637 гривень;
працездатних
осіб: з 1 січня 2016 року - 1378 гривень,
з 1 травня - 1450 гривень, з 1 грудня - 1550 гривень;
осіб, які втратили
працездатність: з 1 січня 2016 року -
1074 гривні, з 1 травня - 1130 гривень, з 1 грудня - 1208 гривень.
1074 гривні, з 1 травня - 1130 гривень, з 1 грудня - 1208 гривень.
з 1 січня - 1378 гривень, з 1 травня - 1450 гривень,
з 1 грудня - 1550 гривень;
з 1 січня - 8,29 гривні, з 1 травня - 8,69 гривні,
з 1 грудня - 9,29 гривні.
Нагадаємо, що розмір першого
тарифного розряду, який власне впливає на формування посадового окладу
більшості працівників бюджетної сфери, встановлюється Кабінетом Міністром
України і згідно постанови №1013 від 9.12.2015р. дорівнює 1113 грн. (починаючи з 1.12.2015р.)
Основні зміни бюджетного законодавства
Важливо, що ініціативи про розмежування фінансування видатків на медичну допомогу первинного рівня і вторинного/третинного рівнів між районними (міськими міст обласного значення) та обласним бюджетом відповідно, що містилася в проекті відповідного закону і наприкінці року створили неабиякі проблеми для закладів охорони здоров’я прийняті не були.
З огляду того, що відповідні зміни не можливі без попереднього організаційно-структурного розмежування самих медичних закладів, на що власне наполягала також і Львівська обласна організація профспілки працівників охорони здоров’я, неприйняття таких ініціатив є надзвичайно позитивним.
Відповідно до змін,
внесених Законом від 24.12.2015 № 914-VIII до Бюджетного кодексу України
(стаття 103-4), медична
субвенція спрямовується на видатки місцевих бюджетів і повинна використовуватися
закладами охорони здоров’я на оплату поточних видатків. Лише у разі
забезпечення у повному обсязі потреби у поточних видатках на бюджетний період
за рахунок зазначеної субвенції та за умови відсутності простроченої бюджетної
заборгованості за захищеними видатками закладів охорони здоров’я ця субвенція
може спрямовуватися на їх капітальні видатки.
Немає коментарів:
Дописати коментар