8 січня вступили у
дію посиленні карантинні обмеження. Попри це суб’єктам декларування не
варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення
декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних
реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Розповідаємо, яку
саме інформацію можна знайти не виходячи з дому:
Державний реєстр
речових прав на нерухоме майно (https://bit.ly/2zeaaIQ) –
містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості»
та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
Офіційний електронний
портал Держгеокадастру (https://e.land.gov.ua/)
– містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які
потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти
незавершеного будівництва» декларації;
Єдиний державний
реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://bit.ly/35uO94s) –
інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим
бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени
його сім’ї» декларації;
Електронний кабінет
водія (https://bit.ly/2YyQsSw) –
інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно –
транспортні засоби»;
Електронний кабінет
на сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/)
– містить відомості про доходи;
Портал електронних
послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/)
– містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
Укрпатент (https://bit.ly/2xxa7Hk) –
інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисних моделей,
промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні
активи».
Агентство з розвитку
інфраструктури фондового ринку України (https://cabinet.smida.gov.ua/) – інформація про номінальну
вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні
папери».
Зверніть увагу, що
інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично
оновлюватися.
Отримати роз’яснення щодо заповнення декларації
можливо:
· звернувшись
до уповноважених підрозділів/осіб із питань запобігання корупції у вашій
установі. Їхні контакти можна знайти за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/katalog-upovnovazhenyh/.
· за
телефоном Контакт-центру НАЗК +38(044)200–06–94. Консультації
надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00;
· у
пошуку за ключовим словом у базі знань НАЗК за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/.
· Для
отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром зверніться за
адресою support@nazk.gov.ua або заповніть форму зворотнього зв’язку
на вебсайті НАЗК.
За
інформацію з сайту НАЗК (https://nazk.gov.ua)
Немає коментарів:
Дописати коментар