19 липня 2019

Вимоги до послуг за Програмою медичних гарантій


Національна служба здоров’я України опублікувала на своєму сайті для ознайомлення та громадського обговорення проекти вимог до медичних послуг, які будуть надаватися за договором з НСЗУ в межах Програми медичних гарантій. Ці вимоги сформовані протягом 5 місяців за результатами активної роботи провідних лікарів-практиків, позаштатних експертів НСЗУ, а також фахівців Національної служби здоров'я України та Міністерства охорони здоров'я України.
Коментарі та пропозиції щодо вимог можна надсилати до 1 серпня 2019 року на адресу Yevgeniya.Melnyk@nszu.gov.ua  (Євгенія Мельник, заступниця начальника відділу взаємодії із зовнішніми експертами). Всі напрацьовані документи будуть передані для затвердження до Міністерства охорони здоров'я України.

Проекти вимог до надання гарантованих медичних послуг за програмою медичних гарантій за напрямом:

Нагадаємо, що у 2020 році на виконання ЗУ “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення” медична допомога має надаватися за Програмою  медичних гарантій у повному обсязі . Медичні послуги на всіх рівнях буде закуповувати у надавачів та оплачувати за договором Національна служба здоров'я України. Здійснення закупівель послуг передбачатиме дотримання надавачами умов надання послуг та специфікацій на конкретні послуги/групи послуг (“вимоги”).


Немає коментарів:

Дописати коментар