З 28.10.2015 набрали
чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного
звернення.
Зокрема, відповідно до
зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної
влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам,
організаціям незалежно від форми власності, в тому числі і закладам охорони здоров’я,
об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить
вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням
мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Слід мати на увазі, що у
письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище,
ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, який звертається, викладено
суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи
вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. Тому електронне звернення є оформлене належним чином, коли
надіслано у форматі фотографії чи сканованої копії.
В електронному зверненні
також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути
надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування
електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не
вимагається.
Крім того, цією ж нормою
Закону, передбачено, що заявник має право подати усне звернення як на
особистому прийомі, так і за допомогою засобів телефонного зв’язку через
визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії".
Звернення, оформлене без
дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями
не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Немає коментарів:
Дописати коментар